Przewodnik dla konsultantów HR,
coachów, asesorów
Poznaj długo oczekiwany przewodnik dla osób, które chcą lepiej, skuteczniej i z większą satysfakcją prowadzić spotkania rozwojowe po ocenie kompetencji
Poszerz wiedzę, zdobądź praktyczne wskazówki i uporządkuj
proces prowadzenia spotkania rozwojowego
Odkryj techniki i narzędzia zarządzania trudnymi sytuacjami tak, aby spotkanie rozwojowe przyniosło najlepsze efekty obu stronom
Autorka książki - Marcjanna Przychocka, dzieli się wieloletnim doświadczeniem i praktycznymi sposobami podsumowania oceny kompetencji, dzięki którym poznasz sprawdzone metody i techniki prowadzenia spotkań rozwojowych.
Podpowiada, jak rozmawiać z kimś o nim. W jaki sposób przejąć kontrolę nad tym, co się dzieje. Jak akceptować zdarzenia, na które nie mamy wpływu. Jakiego używać języka. Jak zarządzać sobą i swoimi emocjami. Jak przekraczać różne ograniczenia – swoje i rozmówcy. Jak zwiększyć korzyści ze spotkania, gdy rozmówca stawia przed nami wyzwania.
01
Prowadzisz spotkania rozwojowe po procesach Assessment | Development Centre lub badaniach 360
02
Poszukujesz sprawdzonych narzędzi, technik
i wskazówek do prowadzenia dobrych spotkań rozwojowych
03
Chcesz się doskonalić i zainspirować podejściem innych praktyków
Ten przewodnik jest dla Ciebie jeśli...
Co zyskasz po przeczytaniu przewodnika?
Gotowe rozwiązania
i podpowiedzi do wykorzystania
podczas rozmowy rozwojowej
Wzmocnisz swój autorytet w kontaktach
z menedżerami różnych szczebli zarządzania
Wzbogacisz swoje zasoby jako profesjonalisty wspierającego innych
w rozwoju
Otrzymasz zestaw narzędzi do eksperymentowania
z własnymi ukrytymi zasobami
Co znajdziesz
w przewodniku?
-
Oczywiste i „ukryte” cele spotkań rozwojowych
-
Jak się przygotować do rozmowy po AC|DC i badaniu 360
-
Uniwersalna struktura spotkania ‒ sprawdzona w boju
-
Konsultant jako X Factor – jakie umiejętności są potrzebne, aby być wiarygodnym profesjonalistą
-
Logika mózgu i mechanizmy stadne a przebieg spotkania
-
Narzędzia pracy w trudnych sytuacjach
-
Przykłady łatwych i trudnych rozmów
-
Case studies „Środki specjalne” na najtrudniejsze sytuacje
34
case studies
4
niezawodne narzędzia do pracy z oporem rozmówcy
4
środki specjalne na najtrudniejsze sytuacje
8
sposobów zapobiegania różnym formom oporu
6
przykładowych rozmów rozwojowych
7
obszarów wiedzy potrzebnych konsultantowi
10
precyzyjnie zdefiniowanych umiejętności i cech dobrego konsultanta rozwojowego
17
gotowych rozwiązań
i pomocnych
schematów postępowania
Marcjanna Przychocka

Od dwudziestu lat wspiera swoich klientów w docieraniu do źródła ich osobistej siły i wiarygodności, by byli szczęśliwszymi ludźmi, lepszymi i skuteczniejszymi szefami oraz doradcami wywierającymi
konstruktywny wpływ na swoje otoczenie. Sensem jej pracy jest – jak sama to określa – humanizowanie biznesu.
Diagnozuje i rozwija kompetencje menedżerskie. Doradza w planowaniu rozwoju zawodowego i osobistego. Prowadzi ocenę kompetencji metodą Assessment |Development Centre. Prowadzi spotkania rozwojowe i szkoli w zakresie informacji zwrotnej po procesach 360 oraz Assessment|Development Centre.
Prowadzi coaching menedżerski i osobisty połączony z treningiem indywidualnym. Wspiera menedżerów w odnajdywaniu własnej formuły inspirującego przywództwa, opartego na świadomym
i dojrzałym zarządzaniu sobą i relacjami z otoczeniem.